.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با موافقت دولت،شيرود، شهر شد
با عنايت به موقعيت گردشگري و جمعيت قابل توجه اين منطقه و بنا به درخواست هاي مردمي با تجميع چند روستاي اطراف روستاي شيرود از توابع دهستان گليجان بخش مرکزي شهرستان تنکابن و تاسيس شهر شيرود در استان مازندران ...
با موافقت دولت،شيرود، شهر شد

دولت در راستاي اجراي قانون تعاريف و ضوابط تقسيمات کشوري و با عنايت به موقعيت گردشگري و جمعيت قابل توجه اين منطقه و بنا به درخواست هاي مردمي با تجميع چند روستاي اطراف روستاي شيرود از توابع دهستان گليجان بخش مرکزي شهرستان تنکابن و تاسيس شهر شيرود در استان مازندران موافقت کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، وزيران عضو کميسيون سياسي – دفاعي بنا به پيشنهاد وزارت کشور و به استناد قانون تعاريف و ضوابط تقسيمات کشوري با تجميع روستاهاي واچک، مجتمع فرهنگيان، برامسر، رمج محله، کچانک، لپاسر، کاسه گر محله، شاغوزکله، بالا شيرود، محمدآباد، تمي جانک، خزر کنار، مياندج محله، رشيديه، زوج محله، لشتو، همت آباد و شريف آباد با روستاي شيرود از توابع دهستان گليجان بخش مرکزي شهرستان تنکابن در استان مازندران و تشکيل شهر شيرود موافقت کردند.

اين تصويب نامه در تاريخ نهم تيرماه به تاييد رئيس جمهور رسيده و از سوي پرويز داوودي معاون اول رئيس جمهور به دستگاههاي اجرايي ابلاغ شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.